FAQ

Hvornår bliver min ordre leveret?
Storkøbenhavn og dele af Nordsjælland: For vores kunder i Storkøbenhavn og dele af Nordsjælland  leverer vi personligt onsdage mellem 17-21. I mange tilfælde er vores bil ude at køre fra morgenstunden, og vi kan ofte levere her. Har du et ønske om dette kan du anføre det i "bemærkning til ordre" eller ringe/skrive til os på 28782618 eller [email protected]Øvrige DK (undtagen bornholm) For kunder i det øvrige Danmark er leveringsdage torsdag mellem 8-16. Fragtfirmaet ringer altid i god tid inden ankomst. Bemærk, at denne levering er til kantsten. Chaufføren fra det eksterne firma er ikke forpligtet til at løfte planten ind, men hvis man spørger pænt er de ofte hjælpsomme.
Hvad koster leveringen?
Hvordan virker Anyday?
Hvordan måler i planten?
Er der garanti på planterne?
Hvilken plante kan jeg vælge til en mørk placering?
Hvilken plante kan I anbefale til et sydvendt vindue?
Jeg leder efter en plante i ikke har på hjemmesiden. Er det noget i kan skaffe?
Jeg har en ændring til min bestilling - hvad gør jeg?
Hvis min plante begynder at få brune blade eller se træt ud, hvad skal jeg så gøre?
Kan I levere planter som en gave?
Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Hvornår trækkes pengene på min konto?
Har jeg reklamationsret?
Kan jeg hente min ordre på jeres lager?
Er jeres planter flotte?
Leverer i personligt?